2 Aralık 2010 Perşembe

Beni böyle sev seveceksen,oldugum gibi göreceksen


İnançlarım,özgürlüğüm uğruna nelerden vazgeçtiğimi tek tek sıralamayacağım şimdi.

Zorlama kendini,böylece sevemiyorsan beni.

Böyle işte,aynen oldugum gibi!

Bir gün öleceğim ben,yaşlandığımda gençlere bakıp iç çekeceğim,özleyeceğim geçmişi.Anılar canlanacak gözümde..

Ben öleceğim diyorum alıyor mu kafan?

İşte bu yüzden kimliğimi çalmaya kalkma.Değiştirmeye çalışma beni.

Sevgime bak,sımsıkı sarılmamın hiç mi önemi yok?

Senin istediğin gibi olmam mı?Mutlu olmam mı önemli?

Kuklalara bak,bazıları çok şirin,sempatik görünselerde ruhsuz değiller mi?

Benim bir ruhum var.Tıpkı senin gibi..

Güzelsek seninle,değiştirme eşlik et gülümsememe..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kısa bir mola vermek istiyorum, izin verir misin HAYAT?
Gerçekler sancı yapıyor, az bir düş alıp döneceğim...
Senden ricalarımı anlatmam zor sana.. Ne olur çok görme bana hayatı.
Ne olur dokunma.. ACITMA!
Gülümsememi sever sevdiğim en çok, o yüzden diyorum ya.. AĞLATMA!