13 Aralık 2010 Pazartesi

Edepsiz Saçmalık



Gördüm ki sevgilim böyle sikimsonik bir hayata
Derin cümleler, manalı şiirler çok fazla.
Kusura bakma saçmalayacağım biraz
Üzerine sıçramasın, az çekil kenara.

Ben üzülüyorum, sen üzülme.
Çünkü ben, aşkın hükümlerini yerine getiriyorum.
Mütemadiyen ağlıyorum, çünkü aşk yüzüme vurdu
Çünkü aşk, üvey annem gibi biraz.
Gözlerin her geçen gün derime işliyor kendini az az
Gözlerin; birinci kalite cinayet materyali.
Zaten bana da bu yakışır,
Zaten bir şair ölecekse, adı intiharlara karışır.

Ben bugün siyanür içeceğim biraz,
Bunu ben demedim, gözlerin emretti.
Gözlerin emrederse ben ülkemi satarım
Gözümü kırpamam, gözlerinde kaldılar, yoklar
Onurumla beraber...
Aşk insanı onursuz kılar, bunu da çok güzel öğrendim.
Ben seni şimdi küfürlere karıştırıp, bolca teşekkür ederim.


//Dedde.

Hiç yorum yok: