9 Ocak 2011 Pazar

Kendine iyi bak deme..


Bakamıyorum ben kendime!
Her ayrılık,beni değiştiriyor.Buruşturuyor biraz,evet çirkinleşiyorum.
Gülümseyemiyorum işte..Her uyandıgım güne şükredemiyorum.
Yalnızlık canımı yakıyor,çığlık atıyorum.Rahatsız olacaklar benden!
Çünkü ben bile kendimi şikayet ediyorum,aynalara.
Nereye baksam bir hatıra!Kendine iyi bak diyorsun hala!
Bakamıyorum kendime bakamıyorum!
Nasıl geçiyor günler anlamıyorum..Başım dönüyor yatagımı bulana dek.
Uyandıgımda gözlerimi tavana dikip,ağlıyorum yalnızlıgıma yine!
Umutsuz oluyorum işte!Işık sızmasın diye içeriye,perdeleri sımsıkı kapatıyorum.
Görmek istemiyorum sabahı!
Kendime sarılıyorum,en sevdiklerime sarılıyorum.Ama ses seda yok kimselerden,ben yalnız kalıyorum!
Günde tek öğüne düştüğüm halde,akşam yemekleri bogazımda düğümleniyor,bir sigara yakıyorum.Ağlıyorum işte aglıyorum!
Hayır delirmiyorum! Neler gördüm, kimler öldü,kimler gitti..Dayanabildim.Ayrılıga delirmiyorum.Ama hak etmediğim bu yalnızlık,gençliğimi kemirip duruyor.
Kurtulamıyorum.
Kendime iyi bakamıyorum.
Kendine iyi bak deme!

1 yorum:

sonperde dedi ki...

Neden sürekli sorun çıkarmak yerine, mutlu etmeye ve mutlu olmaya çalışmıyorsun. Bu ayrılık madem seni bu kadar üzüyorda neden çaba göstermek yerine baltalıyorsun. Yazdıklarınla, yaptıkların ötrüşüyor mu?