20 Ocak 2011 Perşembe

Artık sevmeyeceğim,bütün kabahat .....

Syn.Sevgi pıtırcıkları,
Dediklerinizi yaptım,yeniden denedim sevmeyi.Hayat devam ediyor ya hani,kelebekler falan filan..
Yok hepsi yalan!Yok işte sevdikçe değerimi yitirdim.Ne onurum kaldı ne gururum.
Mutlu olabilirim yinede diye attıgım her adımda,kendimi melankolik gecelerde buldum.Kayboldum kadehlerde.
Yüzüne bakmayacagım,hayatım boyunca tanımak istemeyeceğim insanlarla karşı karşıya getirdi beni,canımı yaktı!Güçsüz anıma denk geldiler işte!Yoksa bilirdim 'hadi ordan'demeyide.
Ben bu değilim..ben bu değilim...Bir daha sevmeyeceğim.
Çünkü aşk, gücümü alıyor benden,eziliyorum,dağılıyorum.
Başkalarıyla karşılaşınca iki kişilik oyunda,mızıkçı ilan ediliyorum.
Ama haksızmıyım anne? demek istiyorum,'onlar başlattı ama bu iki kişilik bir oyundu'
Eğlenemedik,gülemedik,yeni şeyler keşfedemedik,aşkı yaşayamadık..
Demek ki ne yapıyoruz?Artık sevmiyoruz nırırınırını...

Hiç yorum yok: