6 Ocak 2011 Perşembe

Hazırla bahanelerini,beni gerçeklerle yüzleştirme!


Gitmeyi kafana koyduysan eğer ,
ve artık hiçbir şekilde heyecanlandıramıyorsam seni ,
haber vermeden git ..
birşey söylemek zorunda değilsin .
Bırak merak edeyim ..
bırak yollara düşüp seni arayayım ..
Bulamayınca kadehlere sarılayım ,
ağlayayım ..
Ama yeterki duymayayım artık ,
beni gördüğünde ellerinin terlemediğini ,
dizlerinin titremediğini ..


Gerçek herzaman en iyisi değildir ..
ve ben her gerçeği kaldıracak kadar güçlü değilim !

Bakma öyle göründüğüme ,
konu sen olunca en zayıf en aciz halime bürünüyorum ..
Seni kaybetmekten deli gibi korkuyorum..

Bıktıysan benden ve topladıysan eşyalarını ,
ben görmeden git .
Gizlice ve sessizce ..
Gidişin bir yıkım yaratmasın bende .
Tanık olmayayım ;
geldiğimde göreyim gitmiş olduğunu ..


Gözümün içine baka baka ,
'Hoşçakal ..' demeni istemiyorum .
Yüzyüze bir veda bana göre değil .
kaç istersen bir hırsız gibi ..
'Uzun bir tatil' de birdaha geri dönme ..
Bir not bile bırakma ..
senden sonra onu okumak bile ağır gelir bana .


Gitmek istiyorsan eğer sakın ağırdan alma ..
Hemen git .
Beni oyalayıp biraz daha alıştırma kendine .
Kesin olsun gidişin dönüşlerinden arınmış olsun .
Bana senden geriye hiçbirşey kalmasın .
Hiç yaşamamışsın hiç benim olmamışsın gibi ..


Anılarla başederim ben ,
merak etme ..
ama ;
sen gideceksen ,
hazırla bahanelerini ..

beni gerçeklerle yüzleştirme !

1 yorum:

Unknown dedi ki...

etkileyici...