28 Kasım 2009 Cumartesi

Sayıklamalarım / mum ışığı



Mum ışığı göz kırpıyor,
Pencereden esen rüzgarla,
Aynı umutlarım gibi,
Karanlıkla savaşıyor sanki,
Bir küçük mum ışığı,
Benim sevdiklerim gibi,
Gideceğini bile bile,
Vakit geçiriyor benimle,
Biliyor aslında saatler sonra söneceğini,
Kaybolup gideceğini,
Bile bile umut veriyor bana.

Mum ışığı rüzgara yenik düştü bu gece,
Aynı umutlarım gibi işte,
Gözlerimi kapatıp sabahı bekleyeceğim,
Biliyorum ki güneş doğacak,
Hem o rüzgara yenik düşmez.
Hep yeniden kurduğum hayallerim gibi,
Bir sabah doğar, süzülür penceremden odama.


**************************************************

Hatırlayamıyorum,
Hangi ay,gün,yıl,
Hangi tarihteyim bilmiyorum,
Kapalı perdeler,
Başucumda yine bir mum sönmek üzere,
Kurumuş güller..
Onlar ne zamandan beri orada?
Mutlu muydum?
Güller kurumadan önce,alıp kokladığımda.
Penceremin bir kısmını kapatmamış perdeler,
Bir ışık süzülüyor işte,inadına
Sabah olmuş..

Ne bekliyordum?
Kim fırlatıp atmıştı beni buraya,
Ben gelmiş olamam,
Renklerim vardı benim,
Burası sadece siyah,
Birine sarılmak isterdim hep,
Hayal kırıklığı olurdu sonu,
Ağlardım,şimdi ağlamıyorum,
Ellerim yok.
Kimseyi tutamıyorum,
Hem zaten vakit geç olmuş,
Gece olmuş..

Hiç yorum yok: