30 Ekim 2010 Cumartesi

Keşke..

Keşke,
Suya ihtiyaç duymasam
Beslenmek zorunda olmasam,
Sen yoksun ya, gözyaşlarım yetebilse keşke bu acıya.
Konuşmak zorunda kalmasam,telefonlar çalmasa.
Birileri olmasa etrafımda..
Doyasıya ağlayabilsem.
Yoksun ya,
Keşke olsan,
Ama yoksun ve keşke başkaları olmasa.
Anlamıyorsun!
Ölüyorum..
Bıraktım hayatın kollarına bedenimi,
Parçalıyor..kırıyor...ezip geçiyor
Hıncını alır gibi sanki,
Yoklugunun yanında bunlar zevk gibi,
Senin acının tarifi yok..
Keşke,
Şu perdeler hep kapalı kalsa,
Beni bana bıraksa herkes,
Yüzüme bakılmasa hatta,
Unutulsam,
Burada anılarımızla yok olsam...
Kazagın olsa sadece üzerimde,
Sadece senin kokun..
Gözlerimi dikip tavanı izlediğimde,
Sadece senin hayalin dikilse karşıma..
Keşke telefonlar çalmasa..
Beni bana bıraksalar,
Yok olsam acınla..

F.T.

Hiç yorum yok: